Home
Tijdlijn
Onze visie & alternatieven
80 km/u max op de Ring Utrecht beter voor veiligheid en doorstroming
Ons alternatief: slimmer mobiliteitsbeleid
Mobiliteit met minder CO2-uitstoot
2 x 6 is dik voldoende
Stad én regio Utrecht: ontwikkel mobiliteitsbeleid
Hoe zit het met de files op de Ring Utrecht?
Meer snelwegasfalt werkt niet
Gevolgen & risico’s
Risico’s
Minimaal 8 jaar bouwoverlast
Grote aanslag op bos van Amelisweerd
Luchtvervuiling
Geluidoverlast en gezondheid
Verkeersontwerp en kosten
Kosten
Het verkeersontwerp
TB en nota van antwoord
Ontwerp en snelheid
Knooppunt Rijnsweerd
Geluidsschermen voldoen niet aan wettelijk vereiste
Rapporten
Contact
Selecteer een pagina
Voorbereiding Nota Mobiliteit
sep 25, 2020
Kabinet bereidt Nota Mobiliteit voor.
Zoeken naar:
Home
Argumenten
Alternatieven
Laatste nieuws
Activiteiten
Ode
Mijn boom op Amelisweerd
Activiteiten: overzicht
Mijn Zienswijze en het beroep
Nieuwsbrief
Resultaat crowdfunding
Crowdfunding-achtergrondinfo
Donaties
Terugblik 2016
KRU dient zienswijze in
Petitie
Verslag demonstratie
Actueel
Na het TB: overzicht
Feiten, fabels, keuzes
Resultaat onderzoek crowdfunding
Onderzoeksopdracht Crowdfunding
TB en nota van antwoord
Beroep aantekenen
Definitief besluit en verkiezingen
Verkiezingsprogramma’s
Verkeersprognoses: analyse van de cijfers
Diverse onderzoeksgegevens
Archief OTB
Moties
Partij van de Arbeid
Verkeersontwerp
Verkeersontwerp: overzicht
Het verkeersontwerp
Ontwerp en snelheid
Bouwperiode
Knooppunt Rijnsweerd
Waarom werkt het niet?
Ontwerp binnen de bestaande bak?
Alternatieven
Big Data
Risico’s
De gevolgen en risico’s
De gevolgen: overzicht
Bouwoverlast
Luchtkwaliteit
Geluidshinder
Geluid, wet en gezondheid
Zienswijze en geluid
Amelisweerd
Dak op de bak
Sportpark Maarschalkerweerd
Natuurcompensatie
De kosten
Info & contact
Info & contact: overzicht
Contact
Over deze website
Documenten
Art. KRU Trouw 2-6-2017
Feiten, fabels, keuzes
Verkeersprognoses KRU
MKBA onderzoek crowdfunding
Beroepschrift Tracébesluit
Zienswijze OTB 2016
Kansrijk Mobiliteitsbeleid
MKBA onderzoek 2014